Параграф22 Daily

§22 Новини

МВР предупреди хотелиера Иван Тодоров да се въздържа от хулигански прояви

Управителят на четиризвездния хотел "Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин" в Слънчев бряг Иван Тодоров бе призован днес на разпит в Районното управление на МВР в курорта, а полицията му състави предупредителен протокол да се въздържа от хулигански дейности, сочат медиите. До това се стигна, след като в социалните мрежи бе разпространен видеоклип, който показва как мъж посяга да удари израелска туристка пред детето ѝ.Кадрите се превърнаха във водеща новина в израелските медии.

Случаят е анонсиран от предаването "Сутрешни новини" като "Кошмар в Бургас". Двама възрастни и две деца, са направили резервация за лукс апартамент в хотела. Те плащат предварително, но когато пристигат, се оказва, че апартаментът им вече е зает от други хора. Служителят от видеото /според израелските медии е и собственик на хотела/ им предлага да ги настани в стая за трима души, но в друг хотел, защото в този няма места.

Жените, които са платили предварително за стаите си, отказват. И тогава се стига до момента, в който мъжът става агресивен и дори пада при опит да нанесе ритник в тялото на една от жените.

Случаят е от 5 юли т.г., но туристките са подали жалба в полицията пет дни по-късно - на 10 юли, датата, на която са отпътували. Днес пък от полицията са докладвали в прокуратурата.

Образувано е досъдебно производство за хулиганство. Прокуратурата е разпоредила да бъдат проверени записите от видеокамерите в хотела, както и да бъдат разпитани свидетели.

Мобилни групи на Министерството на туризма направиха проверка в хотела с адресна регистрация в Несебър. Спешната инспекция разпореди министърът на туризма Николина Ангелкова, след като в общественото пространство се появи информация за конфликт в хотела с израелски туристи. Заедно с експертите на Министерството на туризма в хотел "Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин" са и представители на Комисията за защита на потребителите.

На място експертите са установили, че конфликтът и разговорът на висок тон е започнал заради желание на четирима туристи-две жени и две деца да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 ч. и отказ на хотела да го стори преди 14 ч. На място е бил и представител на туроператора и гостите вече са настанени в друг хотел.

Представителите на държавата са проверили детайлно документите по резервацията на туристите и твърдо са настояли, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите - български или чуждестранни, независимо от ситуацията. Що се отнася до документите за категоризация на хотела - при проверката не са установени нарушения.

Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това, коментира министър Ангелкова.

Facebook logo
Бъдете с нас и във