Параграф22 Daily

§22 Новини

Областната администрация в Кюстендил се е допитала за качеството на предоставяните от нея административни услуги в анкета

Всеки е имал възможност на място или онлайн анонимно да изрази мнението си и да отправи своите препоръки относно работата на администрацията.

Според анализа, в анкетите са участвали хора между 30 и 63 години, от които 12 процента - представители на бизнеса. Повече от половината участвали в допитването са с висше образование, а малко над 32 на сто - със средно и основно образование. Всички, участвали в измерването са посочили, че административната услуга, която са искали е изпълнена в рамките на законовия срок.

Близо 90 процента са подали писмено заявление за предоставяне на административна услуга на място в деловодството, а останалите са направили това по пощата. Никой от анкетираните не е използвал електронната поща на администрацията.

Във връзка с качеството на административното обслужване - 75 процента от участвалите в допитването дават оценка "много добро", а останалите разделят мнението си по равно между "по-скоро добро" и "има известни проблеми".88 процента от участвалите в анкетата определят отношението на служителите в администрацията като "любезно".

Facebook logo
Бъдете с нас и във