Параграф22 Weekly

§22 Седмичник

РЕКЛАМА!

Най-после обикновеният българин може да си отдъхне и да глътне две-три ракии като бял човек: войната между МВР и прокуратурата свърши. Главният прокурор се изравни по рейтинг с главния секретар на вътрешното ведомство. Поводът за тези думи е повече от фундаментален. Преди няколко месеца ген. Бойко Борисов стана главен герой в анимационна реклама за кисело мляко. Вярно, той се оказа по-як от кравешкия продукт, защото все още е главен секретар на МВР, докато млякото отдавна изчезна от пазара яко дим. Онзи ден Никола Филчев също бе употребен за рекламни цели, и то не от кого да е, а от БНТ. В четвъртък (26 февруари), привечер, в сайта на агенция Фокус се появи многозначително съобщение под наслов: Резултатите от петте години работа на Никола Филчев ще бъдат обсъдени в предаването Актуално. И понеже в студиото водещият и неговият гост не успяха и две думи на кръст да вържат за резултатите от петгодишната работа на главния прокурор, в задачата се пита: Защо шефовете на БНТ позволиха името на Филчев да бъде употребено по този начин:а) подмазват му се заради руския рекламен договор;б) вдигнат завехналия рейтинг на предаването;в) вдигат рейтинга на госта и медията, в която работи той?И още се пита в задачата: Какви други предавания ще рекламира БНТ чрез името на главния прокурор, преди той да се е усетил:а) Бразди;б) Успели БГ;в) Произведено в Германия?

Facebook logo
Бъдете с нас и във