Параграф22 Daily

§22 Новини

Официален туристически сайт рекламира с европари несъществуващи места

Официален туристически сайт на България, платен с европари, рекламира страната ни с несъществуващи места. За поредния гаф в туризма информира Нова телевизия. На сайта може да се види плажен бар в Резово, който вече не работи, а снимките му са ползвани без знанието и разрешението на автора им.

Министерство на туризма рекламира цялата страна - от Шабла, през Банско, до Резово на сайта за над 1 млн. лева, дадени ни от Европа. Целта е да се привлекат много туристи. Обаче ако те отидат в Резово и потърсят плажния бар от снимките, ще останат много разочаровани, защото няма да намерят нищо. Още на стълбите към плажа ще се сблъскат с истината.

За разминаването между рекламата и действителността информира чак от остров Бали бившият стопанин на плажа Андрей Едрев. Той коментира, че би било хубаво хората, които работят в тези агенции и особено в официалния туристически портал на България, да събират повече информация, преди да свършат някоя откровена глупост.

„Първо, взели са снимки от фен-страницата на бара, който бе създаден преди две години. Второ, поставили са логото, което не е много добър пример за останалите граждани на страната. И доколкото си спомням това, мисля, че е същият сайт, от който нашият президент беше взел снимки и бе използвал в новогодишното си приветствие, в което показваше колко са красиви нашите планини - в Америка", посочи още Андрей Едрев.

В действителност барът е съборен през 2012 г. от ДНСК, тъй като надвишавал разрешените 7 кв. метра. Оказва се, че макар държавните инспектори да са премахнали обекта като незаконен, това не пречи на държавния туристически сайт да използва точно този бар за реклама.

На мястото на разрушения преди две години атрактивен плажен бар в момента се е образувало сметище. От кметството в Резово са убедени, че заради липсата на поддръжка на плажа всяка година губят все повече туристи.

В община Царево също недоволстват от подвеждащата реклама на курортното селце. Представители на туристическия бранш смятат, че неистински реклами могат единствено да уронят престижа на страната ни.

Facebook logo
Бъдете с нас и във