Параграф22 Weekly

§22 Новини

Заменят термина "агитация" с "политическа реклама"

Политиците отдавна трябваше да махнат от Избирателния кодекс покрития с мухъл термин "агитация" и да го заменят с далеч по-модерния и честен "политическа реклама", съобщи БТА, като цитира председателят на Съвета за електрони медии/СЕМ/ Георги Лозанов.


Но ги е страх, защото това значи да се съгласят, че политиката рекламира идеи и решения, които някой трябва да иска да купи, посочва медийният познавач. Заедно с общите негативни тенденции, ме безпокои един относително нов феномен, пряко относим към изборите. Нещо, което преди изглеждаше недопустимо за професионалната етика, сякаш започна да става приемливо - търговските телевизии да се ангажират политически.


Някои са дори директно на партии, в други предавания се превръщат в партии, в трети водещи да изразяват партийни пристрастия или направо са депутати, заключи доцент Георги Лозанов.

Facebook logo
Бъдете с нас и във